FANDOM

Bieg łączony ze startu wspólnego - 7,5 km + 7,5 km - trzeci bieg Pucharu Świata rozgrywany na trasie rozpiętej między Classico Stadium a AMIS Stadium. Odbył się 13.01.2011 r. Był drugim biegiem wliczającym się do klasyfikacji indywidualnej Pucharu Świata.

Krótki opis bieguEdytuj

Klasyczny styl był bardzo spokojnym stylem i nie decydował o wynikach biegu. Od początku Glorfindel jechał tak by blokowac Oriona, by ten nie mógł zaatakowac. Przez pewien czas prowadzili Galadhon i Galadhil, ale na podbiegu Glorfindel i Legolas wysuneli się do przodu. Orion i Isil przysnęli trochę, a wiadomo że są najmocniejsi ze stawki na podbiegach. Na pomiarze czasu (2,5 km) prowadził Glorfindel przed Legolasem, Orion miał 1,4 s straty. Eol za to bardzo dobrze radził sobie na tym krótkim dystansie. Po 3 km Rumil szarpnął i zdecydował się prowadzic, na co natychmiast odpowiedział Orion, przechodząc na drugie miejsce, z Eolem za plecami. Na 4 km Rumil miał pół sekundy przewagi nad Orionem i około półtora nad Eolem, Legolasem, Glorfindelem i Caranthirem. Ten ostatni zaczął odrabiac, a Orion przyśpieszył i objął prowadzenie, za nim podążył Legolas. Glorfindel za to został w peletonie i spokojnie chciał dojechac do zmiany nart. Eol i Rumil utrzymali się te półtora sekundy za prowadzącymi na 6 km. I na mecie pierwszy był Orion, dalej Legolas 1,3 s za nim, Eol 1,7 s za Orionem i Rumil 2 sekundy za Orionem. Glorfindel tracił 7 sekund, Isil ponad 9. Na zmianie nart Szara Przystań wysunęła się do przodu, podobnie Glorfindel. Jednak Orion i Legolas też szybko zaczęli, mając na uwadze że są gonieni przez mistrza świata na tym dystansie. Eol i Rumil zaczęli wolniej, Isil wyprzedził natychmiast Haldira. Po pierwszym kilometrze Glorfindel tracił juź tylko 6,2 s. Isil za to już znalazł się przed Caranthirem. Na 2,5 km Legolas był pierwszy, tych dwóch wielkich klasyków zmieniało się na prowadzeniu. Glorfindel tracił już tylko 5,8 s, a Isil 7 s. Glorfindel szybko dołączył do prowadzących, a inna trójka ich goniła. Na 5 km Glorfindel nieznacznie porwadził 0,4 s przed Blackiem. Isil tracił 4,3 s. Eol utrzymywał się na 5 miejscu. Na ostatnim kółku Glorfindel zaatakował, ale ledwie się zoorientował, a Isil był przed nim. Sprinterzy Orion i Legolas pojawili się za nimi, ale Isil biegł tak mocno, że nie sposób było go dogonic i wygrał wyścig, pierwszy w życiu, Glorfindel był drugi, Legolas trzeci, a Orion czwarty. Eol, Cirdan i Gildor zajeli odpowiednio 5,6 i 7 miejsce.

WynikiEdytuj

LP. Nazwa zawodnika Czas biegu
1. Isil
2. Glorfindell +1,9
3. Legolas +2,4
4. Orion Black Jr +2,6
5. Eol +6,8
6. Cirdan +7,6
7. Gildor +8,0
8. Caranthir +11,2
9. Rumil +11,8
10. Galadhon +12,4
11. Voronwe +13,5
12. Haldir +14,1
13. Elladan +15,8
14. Turgon +16,3
15. Elrohir +19,0
16. Galadhil +21,9
17. Finarfin +22,0
18. Maeglin +26,7
19. Galdor +29,0
20. Flendil +30,6
21. Feanor +33,3
22. Celebrimbor +35,4
23. Penlod +37,0
24. Thingol +41,2
25. Galion +43,9
26. Mablung +1:05,7
27. Saeros +1:07,8
28. Aegnor +1:11,1
29. Amroth +1:15,9
30. Gil Galad +1:19,5

TransmisjeEdytuj

Bieg transmitowała telewizja AMIS, na kanałach TV AMIS, TV AMIS Sport i TV AMIS Elves.

Klasyfikacja GeneralnaEdytuj

W klasyfikacji generalnej po 2 wyścigach prowadzi Orion z wynikiem 155 pkt. Drugi jest Isil - 145 pkt. Na trzecim miejscu ex equo Legolas i Glorfindel, po 140 pkt. Piąte miejsce sensacyjnie na razie zajmuje Eol - 85 pkt. A szósty jest Rumil - 83 pkt. Siódme miejsce wędruje do Haldira z 82 pkt. Ósmy jest Caranthir, dziewiąty Cirdan, a dziesiąty Gildor.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki