FANDOM

KONESEKAEdytuj

Koneseka - najstarszy norweski ród czystej krwi, wywodzący się bezpośrednio z McColinów. Ród Koneseków zbudował miasteczko Amis oraz stworzył "Czarny Dwór". Nazywają siebie Demonami z Lodowców, ponieważ są piekielnie zdolni i opanowali umiejętność kontroli nad demonami. Ich motto to "Szczerość podstawą sukcesu".

Znani członkowie roduEdytuj

Graki Koneseka

Neo Koneseka

Zuzanna Potter-Koneseka

Charlie Koneseka

Nellie Koneseka

Roar McColin-Koneseka

Anders Dragensen

Brunhilda Ooryys

Sachmet Koneseka

Graki Sasori Koneseka

Grakula Koneseka

Zamek KonesekówEdytuj

Zamek.jpg

Zamek Koneseków

Zamek Koneseków - słynny zamek zbudowany przez Grakulę Konesekę w XVI wieku. Mieści się na najwyższym wzniesieniu Amisu. Jest wizytówką tego miasta oraz miejscem gdzie spotykali się najważniejsi czarodzieje. Zbudowały go skrzaty domowe Koneseków. Grakula chciał bowiem do końca zakończyć dominację McColinów w Norwegii. W zamku planował pogrążenie McColinów. Za sprawą swoich kontaktów, sprowadził Skrzatów, które wytępiły domowych niewolników McColinów. Grakula odkrył potężne zaklęcie, które niestety, za sprawą pożaru zamku w 1876 roku, przestało istnieć. Spalił się bowiem zwój, na którym były dokładnie informacje o tym zaklęciu. Potężnym czarem było mianowicie przywołanie demona, który był uwięziony w lodowej kopule. Lodowiec stopniał i demon Fergazon powstał. Jednakże demon nie słuchał Grakuli i zabił go. Konesekowie z McColinami złączyli siły i zwalczyli potężnego demona, aczkolwiek kosztowało to wiele żyć. Po śmierci Grakuli, przywódcą Koneseków stał się wtedy przedstawiciel znienawidzonego rodu - Jon McColin. Roar Koneseka - przywódca buntu, zaprosił najważniejszych i najpotężniejszych McColinów do zamku, gdzie podano zatrute potrawy. Słabsi McColini zostali zabici przez Roara i jego ludzi. Konesekowie stali się najbardziej znanym jak i znienawidzonym norweskim rodem. Przez walki z innymi rodami zostali potępieni przez króla Fryderyka V. Do łask króla powrócili po zabiciu pewnych jego przeciwników. Konesekowie zmienili również swoje nastawienie po tym jak nestorem rodu stała się Brunhilda Ooryys (z domu Koneseka), która zlikwidowała jedną z zasad - tępienie innych rodów. Sama próbowała wszystkich Koneseków połączyć z innymi rodami. Niestety zmarła przedwcześnie i jej cel nie został osiągnięty, ale przynajmniej nie tępiono innych rodów. Anders "Łowca Kolczastych" Dragensen jako pierwszy Koneseka stał się burmistrzem Amisu. Zbudował Akademię Magii, bibliotekę, wspaniałą świątynię. Udoskonalił reformy oraz wybudował pierwszy stadion, który został zburzony w 2007 roku.

Kto aktualnie jest kim w rodzie KonesekówEdytuj

Graki Koneseka - nestor rodu

Neo Koneseka - ojciec Grakiego

Charlie Koneseka - młodszy syn Grakiego

Graki Sasori Koneseka - starszy syn Grakiego

Oliwia Koneseka - młodsza córka Grakiego

Nellie Koneseka - starsza córka Grakiego

Zuzanna Potter-Koneseka - żona Grakiego

Więcej z Fandomu

Losowa wiki