FANDOM

Stadion AMIS - zbudowany przez elfów stadion w miasteczku AMIS. Celem zbudowania tego ogromnego obiektu było rozegranie Mistrzostw Świata Elfów w narciarstwie klasycznym. Elfowie pokryli stadion nigdy nie topiącym się śniegiem dzięki czemu elfowie mogą biegać nawet latem. Jednak z czasem stadion przerodził się w ośrodek sportów. Obok niego powstało boisko do piłki nożnej, siatkówki, koszykówki, a także stadion lekkoatletyczny. Stadion lekkoatletyczny zostanie otwarty 2 maja. Będzie tam rozgrywana Mithrilowa Liga Elfów.

Mithrilowa LigaEdytuj

Lekkoatletyczna liga, w której jest kilka kategorii. Każdy elf startuje we weszytkich konkurencjach. Oto spis konkurencji:

- Bieg na 100 m

- Bieg na 200 m

- Bieg na 400 m

- Bieg na 1500 m

- Bieg na 3000 m z przeszkodami

- Bieg na 10000 m

- Rzut oszczepem

- Skok o tyczce

- Skok w dal

- Skok wzwyż

- Trójskok

- Sztafeta 2x100 m (w sztafecie mogą wziąść udział wszyscy zawodnicy z biegów)

Lista zawodnikówEdytuj

W zawodach Mithrilowej Ligi wezmą udział następujący zawodnicy:

- Orion Black Jr

- Haldir

- Glorfindel

- Legolas

- Rumil

- Gildor

- Ainerem

- Elnath

- Finarfin

- Caranthir

- Cirdan

- Galadriela

- Eol

- Isil

Razem 14 zawodników, którzy staną do walki już 2 maja

Narciarstwo KlasyczneEdytuj

Od dawna elfowie je uprawiają. Będzie ono rozpoczynało wielką imprezę na Stadionie Lekkoatletycznym 2 maja. Wszyscy zawodnicy biegną z Gospody AMIS na stadion lekkoatletyczny (odległość około 2 km). Jest to prestiżowy bieg, jedyny w swoim rodzaju. Trasa biegu zostanie pokryta tymczasowo śniegiem, który stopnieje po zakończeniu biegu. Niedawno rozgrywane były tutaj MŚ Elfów w Narciarstwie Klasycznym. Doszło tam do niespotykanego podwójnego złotego medalu za bieg na 30 km.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki