FANDOM

Vexatus Trix - czarodziej, wilkołak. Znany z wulgaryzmów i wypowiadania dziwnych słów. Vexatus pracuje w Amisie gdzie naucza mugoloznawstwa oraz sprawuje opiekę nad biblioteką.

Vexatus Trix:Edytuj

Imię i nazwisko

Vexatus Trix

Płeć

Mężczyzna

Oczy

Krwistoczerwone

Włosy

Białe

Urodziny

50 r p.n.e

Śmierć

"Zginie w walce z uposledzonym"

Rodzina

EvilRaven (ojciec)

Agatka92 (matka)

11(wujek)

Gheh' ciu (wujek)

Semorfus Zin (wujek)

ZABLOKUJ (ciocia)

Silena Avery (ciotka)

Emma Granger (ciotka)

Zuzanna Potter (szwagierka)

Graki Darrbell Koneseka (brat)

Sachmet Palestrina (była żona)

Melanie McColin (była narzeczona)

Larissa White (była narzeczona)

Mary Picket (była narzeczona)

Angela Dead (siostra)

Mbakin M'Bgono (była żona)

Albi Lovegood (była żona)

Status Krwi

Czysta krew

Tytuł

Upiór

Pseudonimy

Wilczy Kłak

Trixiu

Szczwany lis

Vex

Anioł Śmierci

Przeklęty

Wilkołaciek

Królik! :D

Różdżka

nie posiada

Miotła

nie posiada

Bogin

Stado murzynów

Patronus

Wilk

Animag

Wilk

Praca

Bilbiotekarz AMiSu

Przynależność

Akademia Magii i Śmierciożerstwa

Klub Czytelnika

Dzieciństwo i lata szkołyEdytuj

Vexatus miał trudne dzieciństwo - ojciec kazał mu pracować w kamieniołomach, a dziadek bił go oraz wyzywał. Przygnębiony Marian (jego pierwotne imię) postanowił opuścić dom ojca i wyruszyć w świat. Schowany w bagażniku trabanta dotarł do Nepalu, gdzie wstąpił do Klasztora Shaolin. Podczas jednej z misji pogryziony przez chińskiego wilkołaka. Vexatus dzięki przemianie w wilkołaka zyskał niesamowitą siłę. Po zakonczeniu nauki zaczął błąkać się po świecie.

PodróżeEdytuj

Vexatus podróżował po licznych krajach i zyskiwał wielu wrogów. Tępił wampiry oraz drwali. Jego pierwszą narzeczoną była Mbakin M'Bgono pochodząca z Kenii. Porzucił ją, ponieważ nie dawała mu pieniędzy na życie. Stoczył się na samo dno i wyszedł z niego gdy spotkał Sachmet Palestrinę.

Początki w Amisie.Edytuj

Sachmet spodobała mu się i postanowił ją zdobyć. Śledził ją i trafił do miasteczka Amis. Poznał tam Grakiego Konesekę, który z początku nie lubił Vexatusa, a nawet nim gardził. Orion Black rozpoznał w nim swojego syna Mariana, lecz nienawidził go z powodu romansu Trixa z Palestriną. Wściekły Orion postanowił się na nim zemścić. Uwiódł Sachmet, a ona rozwiodła się z Vexatusem. Zrozpaczony Vexatus próbował popełnić samobójstwo, jednak uratowali go Graki Koneseka i Angela Dead. Od tamtej pory Vexatus stał się wrogiem Sachmet. Sam z kolei oświadczył się Larissie White, która te oświadczyny przyjęła.

CharakterEdytuj

Vexatus jest dobrym przyjacielem. Jednak nie można zdradzać mu sekretów, gdyż za szklaneczkę wódki potrafi wszystko powiedzieć. Bardzo wulgarny i wredny. Vexatus uwielbia się kłócić z nieznajomymi. Jego ulubionym zajęciem jest podglądanie kobiet.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki