FANDOM

Zuzanna Koneseka z domu Potter - czarownica, założycielka Akademii Magii i Śmierciożerstwa. Żona dyrektora AMiSu oraz jedna z wykładowców tejże Akademii. Znana ze swych niebanalnych zdolności. Zna się na literaturze i po zmianach w zarządzie i gronie pedagogicznym uczy Wiedzy o Literaturze. Studentka UNMu - jedna z lepszych i inteligentniejszych. Ulubienica nauczycieli i innych studentów.

Imię i nazwisko Zuzanna Magdalena Potter-Koneseka
Płeć Kobieta
Oczy Piwne
Włosy

Blond

Urodziny 2 lutego
Rodzina

Sachmet Palestrina (szwagierka)
Neo Koneseka (teściowa)

Oliwia Koneseka (córka)
Charlie Koneseka (syn)
Nellie Koneseka (córka)

Nellie Lovett (siostra)
Melanie McColin (szwagierka)
Larissa White (szwagierka)
Graki Koneseka (mąż)
Frizdon McPesten (szwagier)

Vexatus Trix (brat)

Angela Dead (siostra)

Jessa Lister (siostra)

Samuel Wolfstein (brat)

Suze Meiss (matka biologiczna)

Status Krwi

Czystej krwi czarownica

Moce

Oprócz zwykłych mocy takich jak Rzucanie Zaklęć czy tworzenie Eliksirów, Zuzanna posiada tez moce:

- Telekineza

- Telepatia

- Empatia

Pseudonim

Zuza

Zuźka

Garncarzowa

Zuzuu

Zazu

Zuzanna

Zuzuu$

Zozol

Różdżka Jabłoń, 14 cali, Włokno smoczego serca
Miotła Nimbus 2010
Bogin Graki zjadający wielką, lateksową żelkę
Patronus Fretka
Animag Lwica
Praca Zarząd AMiSu
Przynależność

Wydział Tajników Alchemii

Klub Szalonych Dziewic

Fanklub Maxa Farrara

Dzieciństwo i UNMEdytuj

Urodziła się w Barcelonie. Jej matka - Suze Meiss oddała ją swojemu przyjacielowi, wtedy jeszcze Orionowi Blackowi, który stał się jej obrońcą. Szkolił ją w magii, kazał jej biegać razem z Elfami. Jednakże troszczył się o nią i widać było, że kochał ją bardziej od pozostałych dzieci - Angeli i Vexatusa. Zapisał ją do UNMu, gdzie trafiła do II wydziału. W UNMie poznała swojego przyszłego męża (warto dodać, że Graki Koneseka był pierwszą osobą, którą tam poznała. Stała się ulubienicą wykładowców, wydawało się, że jedynie rektorka UNMu nie tolerowała jej, ponieważ nałogowo łamała netykietę.

AMiSEdytuj

Do AMiSu ściągnęta przez swojego późniejszego męża - Grakiego Konesekę. Zuzanna Potter początkowo nie chciała być z prof. Koneseką. Twierdziła, że nie może ze względu na Revelinę, jednakże jej prawdziwe powody zostały odkryte później. Okazało się, że wolała ówczesnego dyrektora AMIsU - Oriona Blacka. Jedna z najbardziej barwnych postaci AMiSu. To właśnie za jej sprawą Orion Black pogodził się z Grakim Koneseką, a Sachmet Palestrina z dyrektorem AMiSu. Okazało się, że kochała z wzajemnością prof. Konesekę. Para wzięła ślub, a Zuzanna stała się członkiem zarządu AMiSu, gdy wyleciał z niego Orion Black. Nie angażowała się bardzo w sprawy Akademii, bardziej troszczyła się o uczniów i innych wykładowców. Zuzanna jest bliską przyjaciółką Sachmet Palestriny, podobno dziewczyny mówią sobie wszystko. W pewnym momencie bardzo pokłóciła się z mężem co doprowadziło do rozwodu, który został jednakże unieważniony. Pewne jest, że Zuzannie nie spodobały się nowe reformy. Mówi, że lepiej się czuła w tej starej erze AMiSu.

CharakterEdytuj

Zuzanna jest miłą, serdeczną osobą, która każdemu pomoże. Zazwyczaj opanowana i życzliwa, jednak gdy się zdenerwuje potrafi zranić i być nieuprzejmą. Można jej ufać, jeśli powiesz, żeby nie rozpowiadała czegoś - nie rozpowie. Jest wrażliwa, łatwo ją zranić, mówi się, że właśnie za jej wrażliwość i dobroć zakochał się w niej G. Koneseka. Jest wręcz przykładem idealnej przyjaciółki. Można powiedzieć, że jest molem książkowym, gdyż w swoim życiu przeczytała wiele książek. Nie cierpi zajmować się dziećmi - twierdzi, że się nie nadaje, ale my wiemy, że jest inaczej. Nie lubi zwracać na siebie uwagi. Woli robić wszystko w cieniu bez osób śledzących jej ruchy. Nie zależy jej na sławie, dlatego nigdy nie sprzeciwiła się, gdy ktoś przywłaszczał sobie jej pomysły. W głębi duszy tak naprawdę jest szalona, chociaż sprawia wrażenie poważnej... Tak naprawdę niezłe z niej ziółko. Nie toleruje obecności skrzatów. Elfów nawet lubi za ich piękne wiersze i pieśni.

WyglądEdytuj

Zuza ma blond włosy sięgające za ramiona. Ma piękne brązowe oczy i chodzi ubrana w najlepszych szatach hiszpańskiego projektanta Juana Jose Marii Delgado.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki